دو عاشق

دو عاشق

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 45
بازدید کل : 3821
تعداد مطالب : 21
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1



آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 45
بازدید کل : 3821
تعداد مطالب : 21
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1


حالا می گی دوسم داری ؟؟؟


می خوام یه چیز بهت بگم که نه نیاری
ساده ازم نگذری پاروعشقم نذاری
می خوام یه چیز بهت بگم شاید که دل ببندی
بشینی پای حرفام روبه نگام بخندی
دوستت دارم نمیدونی
واسه چشات می میرم
اگه بگی دوسم داری
دوباره جون می گیرم
چند روزیه به خاطرت حال خوشی ندارم
سر به سر این واژه ها به خاطرت می ذارم
بهونه می گیره دلم وقتی تو رو نداره
از تو چه پنهون نازنینم عاشق شدم دوباره
عاشق شدم عاشق تو می خوام اینو بدونی
واسم عزیزی نازنین می خوام پیشم بمونی
 دوستت دارم نمیدونی
واسه چشات می میرم
اگه بگی دوسم داری
دوباره جون می گیرم
حالا می گی دوسم داری ؟؟؟


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: دو عاشق تاريخ: شنبه 16 مهر 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

به وبلاگ ما خوش آمدید از شما دو ستان و آشنایان درخواست می کنم که با نظرات خود ما را در هرچه بهتر شدن این وبلاگ راهنمایی و کمک فرمایید از شما عزیزان خواهشمندیم مطالب عاشقانه (عکس -داستان - متن و... )را برای ما ارسال کنید تا با نام خود در وبلاگ ما نمایش داده شود شما می توانید در قسمت نظرات مطالب خود را برای ما ارسال کنید

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to twoashegh.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com